Zaterdag 27 oktober (Mamallapuram) - Reisverslag uit New Delhi, India van Anke en Harry Freese - WaarBenJij.nu Zaterdag 27 oktober (Mamallapuram) - Reisverslag uit New Delhi, India van Anke en Harry Freese - WaarBenJij.nu

Zaterdag 27 oktober (Mamallapuram)

Door: Anke

Blijf op de hoogte en volg Anke en Harry

31 Oktober 2007 | India, New Delhi

Er waren eens twee losse draadjes.....

Dat klinkt heel onschuldig maar oei, wat gaat er een wereld van ellende achter schuil! En wat hebben we die wereld inmiddels goed leren kennen!

Er waren eens twee losse draadjes waardoor er een vliegtuig verlaat en uiteindelijk niet naar Londen vertrok. Het inderhaast geregeld vervangend vervoer steeg uiteindelijk twee-en-een-half uur later op, waardoor de vlucht naar Chennai vertrok met minimaal twintig passagiers minder. Die twintig onfortuinlijken konden dus pas tien uur later weg en moesten een omweg via Bombay maken. Alwaar acht van die onfortuinlijken een lege loopband zonder hun bagage zagen ronddraaien. Acht onfortuinlijken is ruim voldoende om een even groot aantal Indiase beambten volledig door het lint te laten gaan en een stempel-arm te bezorgen. Wat de twintig onfortuinlijken dan weer een intens genoegen doet. Waarna de vlucht naar Chennai eindelijk, en met maar een halfuur vertraging, tot een goed einde kan worden gebracht. Hoewel, bij aankomst giet het van de regen en is het al donker, waardoor de rit naar Mamallapuram min of meer aan de onfortuinlijken voorbij gaat.

Enig lichtpuntje: aan het geplande uitrustdagje aan zee is niets verloren gegaan......

• 31 Oktober 2007 - 08:41

Inge:

O mijn god, het zal toch niet waar wezen! Wat een bijzonder fijn begin van een fijne vakantie. Ik ga ervan uit dat dit meteen alle ellende is die er komt deze reis.

• 03 November 2007 - 10:44

Pa En Ma:

Wat een elende op e eerste dag al onze goede wenssen hebben dus niet geholpen.
    We hopen dat het beter gaat op de volgende dagen.
    groetjes pa en ma