Dinsdag 6 november - Reisverslag uit Mysore, India van Anke en Harry Freese - WaarBenJij.nu Dinsdag 6 november - Reisverslag uit Mysore, India van Anke en Harry Freese - WaarBenJij.nu

Dinsdag 6 november

Door: Anke

Blijf op de hoogte en volg Anke en Harry

11 November 2007 | India, Mysore

Vroeger was er een weg van Ooty naar Mysore. Maar dat was vroeger! Nu zijn er meer kuilen dan asfalt en gaan we dus door diepe dalen. Het zal vanavond nog moeite kosten om onze ingewanden weer in de juiste volgorde te krijgen.....

Het landschap maakt het echter allemaal weer goed. Eucalyptusbossen, heuvels vol theeplantages. Het is dringen in de haarspeldbochten. Manoevreren op de vierkante centimeter, op de rand van de afgrond. Dan een noodstop: er zijn theeplukkers gesignaleerd die nodig op de foto moeten.

Tegen het einde van de rit heeft reisleider Niels een verrassing voor ons in petto. Vóór we de staat Karnataka betreden, rijden we nog door een wildpark. De bambies, olifanten en vele anderen blijken gaarne bereid tot poseren.

Het is al donker als we Mysore binnenrijden. En je raadt het nooit, het is kermis in de stad! Harry en ik kijken elkaar aan en we hoeven niets te zeggen.....

• 11 November 2007 - 11:46

Sas:

Harry, je hebt toch wel een beer geschoten voor Anke? Wat hobbelig zullen de wegen nu zijn. Vorig jaar waren er al net zoveel bulten als stukken met asfalt.
    Wat moet het nu dan nu een modderpoel zijn.

• 11 November 2007 - 17:54

Annie Freese:

Beste Anke en Harry,
    Jullie bericht van de 6e zojuist geopend en gelezen.Hoe was het op de kermis, is het heel anders dan bij ons, ik ben zeer benieuwd. Geniet lekker en kom gezond terug/
    Groetjes Tante annie.

• 12 November 2007 - 17:33

Pa En Ma:

Hallo Anke en Harry,
    Ze hebben daar graag vrijwillegers voor het dichten van al die gaten een suggestie voor de volgende vakantie?
    Groetjes Pa en Ma