Nog 6 nachtjes slapen........ - Reisverslag uit , van Anke en Harry Freese - WaarBenJij.nu Nog 6 nachtjes slapen........ - Reisverslag uit , van Anke en Harry Freese - WaarBenJij.nu

Nog 6 nachtjes slapen........

Door: Anke

Blijf op de hoogte en volg Anke en Harry

18 Oktober 2007 | ,

Bijna is het dan zover.....

Voordat we onze koffers pakken, moeten we natuurlijk nog even checken of alle techniek het naar behoren doet.

Sinds kort zijn we de gelukkige (ik) dan wel minder gelukkige (Harry) bezitters van een mini-computer plus bijbehorend opvouwbaar toetsenbord. Echt waar, zie foto! Al dit moois past precies in een eerste-hulp etuitje. Hopelijk houdt dat dieven tegen.....

We kwamen er zojuist achter dat we samen al 32% van de wereld hebben bereisd. En dat blijft zo, want in India waren we al eens eerder.....

Vanaf 26 oktober, wanneer we echt vertrekken, zullen we hier een dagboek bijhouden waarop we regelmatig zullen posten. Als het technisch mogelijk is, tenminste. Als service krijgen jullie bericht wanneer het weer zover is.

Veel plezier bij het lezen!

• 18 Oktober 2007 - 09:28

Inge:

Nou, alle techniek doet het. Hoe kom je aan die kaartjes waar je jullie landen op hebt ingekleurd? Wil ik ook!
    Heel veel vakantiepret en komt veilig, zonder al te vele enge ziektes, thuis.

• 24 Oktober 2007 - 22:30

Annelies:

Goede reis globetrotters,

ik ben nieuwsgierig naar jullie avonturen. Maak je berichten niet lang maar frequent.
    Heb net een half jaar mijn a.s.
    schoondichter gevolgd op haar verblijf in Nieuw Zeeland. Hoop mooie fotos van jullie te zien.
    Nogmaals goede reis. Annelies